Strona 1 z 2 Uczniowie zakwalifikowani do finału V Ogólnopolskiego Konkursu Filozoficzno – Oratorskiego „Na ścieżkach życia – Tischnerowskie drogowskazy” Szanowni Państwo!
Informujemy, że Komisja Konkursowa dokonała oceny nadesłanych na Konkurs prac i wyłoniła 11 uczniów, którzy zaprezentują swe wypowiedzi 18 listopada 2011 r. w gmachu XXIII Liceum Ogólnokształcącego im. ks. prof. Józefa Tischnera w Łodzi podczas uroczystego finału konkursowych zmagań. Są to:
Michał Kastelik z I Liceum Ogólnokształcącego im. Marcina Wadowity w Wadowicach Marlena Pabian z Gimnazjum nr 26 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Krakowie Angelika Glos z Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ligocie Karolina Gawrońska z Publicznego Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. prof. Józefa Tischnera w Chrzanowie Marta Szymańska z Liceum im. św. Wincentego a Paulo w Pabianicach Kaja Graczykowska z Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. prof. Józefa Tischnera w Woli Michał Kopytyński z Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach Anna Mlonka z VI Liceum Ogólnokształcącego im. Joachima Lelewela w Łodzi Patrycja Głowacka z III Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Łodzi Justyna Wierzbowska z Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Łodzi przedstawiciel Gospodarzy
Serdecznie gratulujemy finalistom! Przypominamy, że finałowe prace zostaną opublikowane w opracowaniu pokonkursowym. Zapraszamy wszystkich biorących udział w Konkursie uczniów do uczestnictwa w spotkaniu z wciąż żywą myślą ks. prof. Józefa Tischnera 18.11.2011 r. i dopingowania finalistów.
W publikacji pokonkursowej znajdą się prace uczniów, którym nie udało się zakwalifikować do ścisłego finału. Są to:
Małgorzata Skurzyńska z XXXII Liceum Ogólnokształcącego im. Halina Poświatowskiej w Łodzi Ewa Mielczarek z XXXII liceum Ogólnokształcącego im. Haliny Poświatowskiej w Łodzi Klaudia Plicha z XXV Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Łodzi Aktualizacja 20 IX 2011 r.Konkurs zakończony - zobacz relację
|